חדשות

אות הצטיינות לד"ר ברוך קפלן מהאקדמיה האמריקאית לרפואת עור

נשיא האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין זכה באות הצטיינות נשיאותית בשל מסירותו ומנהיגותו בקידום החינוך הדרמטולוגי בישראל

ד"ר ברוך קפלן, נשיא האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין. צילום: אהרון גדליה

במסגרת הכנס השנתי של האקדמיה האמריקאית לרפואת עור (AAD) שנערך לאחרונה בניו אורלינס, ארה״ב, הוענק לד"ר ברוך קפלן, נשיא האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין, אות הצטיינות נשיאותית - Presidential Citation. הפרס הוענק על ידי נשיא האקדמיה, ד"ר מרק קאופמן, במסגרת טקס  Stars of the Academy 2023, בשל מסירותו ומנהיגותו של ד״ר קפלן בקידום החינוך הדרמטולוגי בישראל.

נשיא האקדמיה האמריקאית לרפואת עור, ד"ר מרק קאופמן (מימין), במעמד הענקת אות ההצטיינות לד"ר ברוך קפלן, נשיא האיגוד ישראלי לרפואת עור ומין

ד"ר קפלן, המשמש בנשיא האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין,  התמחה בבית החולים ע"ש שיבא, תל השומר, ולאחר מכן התמחה באוניברסיטת UCLA בקליפורניה בכירורגיה דרמטולוגית וניתוחים מיקרוגרפים בשיטת מוהז. הוא זכה בעבר בפרס הצטיינות של החברה האמריקאית לכירורגיה דרמטולוגית, ה-ASDS, על תרומתו כמורה בתחום. הוא בעל פרסומים רבים בספרות המקצועית ונמנה בין עורכיו של העיתון המקצועי Dermatologic Surgery.

ד"ר קפלן מרבה להרצות בכנסים מדעיים בארץ ובחו"ל, כולל בכנס השנתי של האקדמיה האמריקאית לרפואת עור. הוא זכה במספר פרסים על מחקריו בתחום סרטן העור וטיפולים אסתטיים. ומשמש כמרצה בכיר בפקולטה לרפואה אוניברסיטת אריאל.

נושאים קשורים:  אות הצטיינות,  ד"ר ברוך קפלן,  חדשות,  רפואת עור,  האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין
תגובות
22.03.2023, 21:08

ברכות ברוך כול הכבוד
רופא מקצוען עניו ואדם טוב.